5.7.2016

Lempparit!!

Onko teillä lemppari villasukkia? 

Minulla on! Neuloin ne pari vuotta sitten ja ne olivat noin viidennet villasukkani. Ne on neulottu Novitan 7-veljestä raita langasta, joka on aivan ihanaa. Toisen sukan kärki on pinkki ja se sukka on aina oikeassa jalassa ja toinen sitten vasemmassa. Näin ollen ne ovat muotoutuneet jalkojen mallisiksi. Käytän sukkia nukkuessa ja en vie niitä muualle kuin omaan sänkyyni, jotta en joudu pesemään niitä ja muoto näin ollen ei katoa. Parhaat! 



Toiset ihanat rakkaat ovat huopatossuni. Niitä on jo paikattu ainakin kolmesti pohjasta. Ne on neulottu Novitan huopasesta ja impivaarasta. Nämä kuvat ovat tuliteristä tossuistani. Nämä jalassa hiihtelen menemään kotona, myös näin kesällä.


Haluaisin nähdä teidän lemppari villasukkia, joten, tehkää postaus ja linkatkaa alle tai käyttäkää instagramissa hashtagia #lempparivillasukat

2 kommenttia:

  1. Noniin, piti tulla kurkkaamaan nyt sitten tämä lempparisukkapostaus. Näyttävät mukavilta sukat ja tossut! Mulla on olemassa melko samanväriset raitasukat, jotka on erään tutun äiti tehnyt mutta ne on tehty yksivärisillä langoilla. Tuosta langasta olen joskus muistaakseni tehnyt lapaset jollekulle. (: Mun omat tämän hetken lempparisukat ovat ehkä sellaiset Roosanauha-sukkalangasta tehdyt oranssiharmaat raitasukat, jotka löytyvät instasta ja blogista Lammasnappeja ja lempiväriä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! Tuo lanka oli kyllä niin ihana. Monia tällaisia Novitan raitalankoja olen jäänyt kaipaamaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi💖