30.6.2018

Lämmin kesäkuu

Kesäkuussa on ollut ihanan aurinkoista, joten aurinko on lämmittänyt. Auringon lisäksi neuleet lämmittävät, sekä tehdessä, että pidettäessä.


Toivottavasti ette ole vielä kyllästyneet Kalevala peittoon, sillä paloja olisi vielä neljä esittelemättä ja toki valmis peitto.
Minulla olisi yksi paita ja yksi villatakki valmiina, mutta minulla on hirvittävä kuvauskriisi. En tahdo saada mieleisiäni kuvia. Hmm... olenkohan liian kriittinen, vai mikä mättää.
Valmiiksi olen saanut vain kaksi neuletta, muuten olen vain edistänyt keskeneräisiä. Esimerkiksi yhtä isompaa joululahjaa. Sekä toki ommellut ja värjännyt lankaa, nyt kun oikein muistelen. ;D
Kesäkuu ei ole kuitenkaan ihan lomailuksi mennyt, sillä olen ollut myös töissä.
Kuinka teidän kesäkuunne on sujunut?
Ja jos et ole vielä käynyt kurkkaamassa Etsy kauppaani, niin käykää kurkkaamassa!

Neulottu; 

Virkattu;

Leivottu;

Muuta;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi💖