31.12.2018

2018

Tämä vuosi on ollut huikea kässävuosi. Tänä vuonna olen löytänyt neulottujen huivien ja vaatteiden maailmaan todenteolla. 
Viime vuoden viimeisenä päivänä tein lupauksia tulevalle vuodelle. Lupauksista kaikki muut paitsi käsityölehtien kuukausittainen selailu toteutuivat. Olen kyllä selaillut lehtiä, joita minulle on tullut tai jotka olen ostanut, mutta vanhoja lehtiä en ole juurikaan selaillut. Olen siis tehnyt tänä vuonna reilusti yli 8 jämälankatyötä, kulutin enemmän lankaa kuin ostin, panostin enemmän valokuviin (vielä suurempi panostus ei olisi pahitteeksi), neuloin neuleita muille kuin itselleni ja tein peräti kaksi Kalevala peittoa (ensi vuonna näette toisen).


tammikuu


helmikuu


maaliskuu


huhtikuu


toukokuu


kesäkuu


heinäkuu


elokuu


syyskuu


lokakuu


marraskuu




joulukuu

Kaikki neulomani paidat ovat olleet todella suurella käytöllä, jonka vuoksi minulla on todella paljon paitoja ja takkeja suunnitelmissa myös ensi vuodelle. Olen nyt loppuvuodesta oppinut myös käyttämään huiveja, joten ainakin Shake it up ja Stay Soft shawl päätyvät puikoille.

Lankatilastot tältä vuodelta. Tosiaan vaikka otsikko on lankakilot, lankojen määrät ovat grammoina.



Käsityölupaukset vuodelle 2019;
- Kulutan enemmän lankaa kuin ostan
- 12 paria sukkia Nonnu Neulojan Box of socks haasteeseen (kaikki eivät tule itselleni)
- Teen kesken olevan ristipistotyön loppuun ja kehystän sen
- Lunastan neulelahjakortin neulelupauksen tädilleni
- Ompelen kaksi paitaa
- Ompelen jonkinlaisen tilkkutyön, tutustuakseni siihen tekniikkaan

Kiitos kaikille teille lukijoille tästä vuodesta! Ihana kun olette siellä.

8 kommenttia:

  1. On kyllä huikeita töitä! Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Olet ollut kyllä ahkerana. Ihania neuleita! Oikein hyvää uutta vuotta.

    VastaaPoista
  3. Huikean ihania käsitöitä! <3 Ne sinulta saamani sukat ovat muuten olleet kovassa käytössä, kiitos vielä! :) Ihanaa ja inspiroivaa uutta käsityövuotta. <3 Odotan innolla toista Kalevala-peittoasi! Ps. Mulla on nyt se Stormy Waters Shawl puikoilla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla ja samoin minulla on sinun tekemäsi sukat käytössä<3 Taidatpas nähdä sen vielä tässä kuussa ;) Joo tajusin muuten instasta, se on varmasti tosi kiva tehdä!

      Poista
  4. Kauniita töitä ja paljon olet saanut tehtyä!
    Hyvää alkanutta neulevuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Aloitin tänään neulomaan Kerttu sukkia, on niin kaunis malli <3

      Poista

Kiitos kommentistasi💖