11.8.2018

Mollie Makes -lehti ja kirjontaa

  *Lehti saatu näkyvyyden vastineeksi,
    mutta mielipiteet siitä ovat aitoja


Suosittu Mollie Makes lehti on viimein tullut saatavaksi myös suomeksi! Olen kuullut ennen paljonkin lehdestä, mutta en ollut ikinä kuitenkaan englanninkielistä versiota lukenut. 
Eli ensi kosketus tähän lehden ensimmäiseen osaan ja en kyllä pettynyt. 


Kannesta ja tästä sisällysluettelon kuvasta saa hyvän käsityksen siitä, mitä lehti pitää sisällään. Nuorekkaita ja ajankohtaisia ohjeita, jotka eivät kuitenkaan ole liian työläitä.
Itse ainakin löysin monta työtä, jotka voisin toteuttaa. 


 Kirjonta on tämän vuoden käsityö, joten erittäin ajankohtainen valinta. Erityisesti kirjonta aiheiset jutut olivat mieleeni, koska ne oli suunnattu aloittelijoille. Olen siis niiden osalta juuri oikeaa kohderyhmää. Täydellinen pisto-opas oli mahtava yllätys, jota en edes osannut odottaa. Myös kaavojen siirtämistä kankaalle oli esitelty kattavasti.


Virkkauksen alkeet on minulla jo hallussa, joten virkkaustyöt olivat turhan yksinkertaisia minun makuuni. Mutta ehdottomasti hyviä aloittelijalle, kuten myös virkkauksen perusteet osio!


Muun muassa tämä pikku pussi olisi kiva toteuttaa joskus, kunhan muilta töiltä aikaa liikenee.


Tällaisen hauskan kuvan löysin Kaavojen jäljentämisen ohjeiden sivulta. Ja se oli hauska pikku työ kokeilla kirjontaa. Hiukan vielä hakemista siinä, että pistot pysyvät saman pituisina. ;D Mutta ehdottomasti innosti kokeilemaan lisää.

Jos kiinnostuit lehdestä, se löytyy lehtipisteistä kautta maan ja kolmiokirja.fi -verkkokaupasta.

2 kommenttia:

  1. Mielenkiintoista. Englanninkielistä olen selaillut, mutta en sen enempää perehtynyt. Pitääkin seuraavan kerran tutustua, kun lehtihyllylle suunnistan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä ainakin selata läpi :) Minä jo mietiskelen, millainen seuraava lehti on teemaltaan ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi💖