31.8.2018

Eläväinen elokuu


Elokuussa ei ole tapahtunut mitään kovin ihmeellistä. Koulu alkoi, eli neuleaika on hiukan vähentynyt.
Olen saanut yhden villatakin ja monia pienempiä askartelu tyyppisiä töitä valmiiksi. Pienemmistä töistä osa on joulukalenteria varten ja osa on ollut esimerkiksi synttärikortteja. Myös uusia isompia töitä olen aloittanut ja edistänyt. 
Olen ommellut hiukan enemmän tänä kesänä ja uskaltaisin väittää myös taitojen karttuneen. Enää en joudu heti paniikkiin tai menetä hermoja, kun jokin ompelussa ei onnistu. Tämä on tuottanut myös iloa, koska voin tehdä vielä enemmän itse. Tarkoitus olisi myös syksyn mittaan kokeilla hiukan vaatteiden ompelua.
Selkeästi alan jo odottaa syksyä, sen huomaa esimerkiksi tekeillä olevista villapaidoista ja todella lämpimästä huivista. Joko odotat syksyä?


Neulottua;

Ommeltu;

Askarreltua;

2 kommenttia:

  1. Kivoja elokuisia töitä olet tehnyt. :) Mulla on tämä koostepostausten tekeminen jäänyt, ensin unohdin yhden, sitten toisen, sitten ei enää taas muistanutkaan. :D Noo, vuosikooste tulee tehtyä aina kumminkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monien asioiden kanssa tahtoo käydä näin ;D Mulla on niin paljon töitä, niin yritän aina muistaa tehdä nämä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi💖