18.8.2018

Palmikkoiset sukat

Olen kuitenkin tehnyt kesän aikana edes muutamat sukat. Tässä toiset niistä, vahingossa Ravelrystä löytyneet kauniit palmikkosukat.


Ohje oli joskus ollut mysteeriyhteisneulonta eli MKAL, joten ohje oli pätkitty useampaan osaan. Mutta käytännössä samaa kaaviota toistettiin koko sukan ajan. Helppo kaavio, jonka oppi ulkoa ja oli mukava vain neuloa.


Lankana minulla oli aivan ihana, vanha Novitan tico tico, jota jäi ruhtinaalliset 14 grammaa. Onneksi tätä on vielä kahdessa eri sävyssä jemmassa. Ohutta ja kauniit pitkät väriraportit.


Kuten tästä kuvasta vähän näkee, jatkui kuvio palmikonkiertoja lukuun ottamatta kantapäähänkin. 


Lanka; Novita tico tico
Langan menekki; 60g
Koko; 39

6 kommenttia:

  1. Kauniit sukat! Tuo Tico ticon väri oli minun lempparini (ja taitaa minulta sitä vielä vähän löytyäkin jostain varaston uumenista).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On kyllä hurjan kauniit värit tässä langassa<3

      Poista
  2. Kaunitt sukat ja olen samaa mieltä, että kaunis väri. Olisikohan minullakin kaapin perukoilla joku Ticotico -kerä vielä jemmassa? Tässä on alkamassa pikku hiljaa syksyn myötä siivoustalkoot sisällä, niin eiköhän jemmojen salat paljastu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja toivottavasti löytyy! Minä hiukan jo pohdin seuraavan kerän korkkaamista ;) Pitäisi kyllä taas penkoa korit läpi. Valokuvia siivosin tietokoneelta :)

      Poista

Kiitos kommentistasi💖