30.6.2020

Kesän ensimmäinen kuukausi

Ihanaa kesäkuun loppua! Minä olen lomaillut kaksi viikkoa tässä kuussa. En kyllä voi valittaa säästä, koska sattui niiin hyvät ilmat, että en parempia voinut edes toivoa.


Kesäkuussa on ollut paljon neuleaikaa, joten joitakin projekteja olen saanut myös valmiiksi asti. Helle ei ole haitannut, vaan puikot ovat siis viuhuneet jopa entistä enemmän. Osasyy tähän on ollut juhannusviikolla Instagramissa Wool Me Once Fibersin Lauran järjestämä neulemaraton. Oli ihana osallistua ja sain aika paljon neulottua. Tosin seuraavalla viikolla vielä enemmän. Instagramistani (linkki löytyy selainversiossa oikealta puolelta) voi käydä katsomassa kohokohtiini tallennetun koosteen neulemaratonistani.
Lisäksi löysin viimein sopivan kankaan viime vuonna aloittamani tilkkutäkin takapuolelle, joten senkin pitäisi valmistua nyt kesän aikana. Muutenkin tekisi mieli ommella näin parin kuukauden tauon jälkeen. (Lue: olen jo unohtanut Range Backpackin tuskallisen teon ;D)
Onko teillä millaisia suunnitelmia? Itse taidan siirtyä syksyisempiin villapaitoihin. Suunnitteilla on esimerkiksi Poet ja Dripping Honey.

Neulottua;

Ommeltua;


Eipä tässä muuta, kuin ihanaa kesän jatkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Niin hienoja töitä kaikki. :) Mä alotin eilen Koukuttaja Marikan Elli-kauluria, iski semmoinen inspis. Jotenkin sitä jo syksyneuleita ajattelen itsekin, kun ei oikein kesäneulelankoja ole, enkä ehdi täksi kesäksi enää isompia kesäjuttuja neuloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Tämäkin, että ei oikein kerkeä enää kesäneuleita tehdä. Minulla ei myös kesäisiä lankoja ole varastossa. Suomen kesäkään ei ole kovin pitkä, joten kesäneuleille ei ole niin paljoa käyttöä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi💖