31.8.2020

Loppuja ja alkuja

Voi elokuu, olit haikea kuukausi!


Tästä kuusta eniten mieleen on jäänyt mikäs muukaan, kuin Poet. Olen erittäin tyytyväinen, että purin käyttämättä jääneen paidan (Sandalwood) ja neuloin langat uudelleen. Näin laadukkaat langat saivat arvoisensa projektin ja minä upean käyttöön tulevan neuleen.
Olen tässä kuussa myös ommellut paljon, mutta en varsinaisesti mitään uutta. Olen siis korjausommellut vaikka ja mitä. Takkeja, housuja, paitoja ja yhden tyynyliinan. Korjausompelut ovat ärsyttäviä aloittaa ja usein myös tehdä, mutta lopputulos palkitsee aina. Muutoin hyvät vaatteet saavat lisää käyttöikää.
Joululahjat ovat jo mielessä. Yksi on jo valmiina, mutta aika monta on vielä tekemättä, huh. Yleensä olen aikaisin liikkeellä, mutta tänä vuonna menee näköjään tiukemmalle...
Kuten otsikko kertoo tässä kuussa on ollut loppuja ja alkuja. Työt loppuivat puolentoista vuoden jälkeen, koska suuntana ovat opiskelut. Myös muutto omaan kotiin tapahtui viikonloppuna. Täältä nyt sitten kirjoittelen ensimmäistä kertaa. Ja odotan jännityksellä huomista koulun alkua.


Neulottua;

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi💖